سحرخیزی، زمانی برای خود مراقبتی مامان ها

سحرخیزی، زمانی برای خود مراقبتی مامان ها
سحرخیزی یک خصلت مهم برای همه مامان هاست که مزایای بسیار هم برای خودشان و هم برای سایر اعضای خانواده دارد. زود از خواب بیدار شدن به شما امکان می دهد تا قبل از شروع هرج و مرج روز، لحظات گرانبهایی را مخصوص به خود داشته باشید و از این زمان برای مراقبت از خود، چه برای ورزش، مدیتیشن یا صرفاً لذت بردن از یک فنجان چای، استفاده کنید.
ادامه مطلب

مادری و کسب و کار

مادری و کسب و کار
جمع بین مادری و کسب و کار ، بسیار چالش برانگیز است اما مادران زیادی در سراسر دنیا توانسته اند آن را انجام دهند در این مقاله نقل قول هایی از مامان کارآفرین هایی از سراسر دنیا را می خوانید.
ادامه مطلب

روتین روزانه یک مامان کارآفرین

روتین روزانه یک مامان کارآفرین
بزرگترین خوشحالی من و چیزی که مایه غرورم در زندگی است نقش من به عنوان یک مادر و در کنار آن کارآفرینی است، یک مامان کارآفرین! زمانی که کسب و کارم را در خانه آغاز کردم سه فرزند زیر پنج سال داشتم. از زمانی که به عنوان هم بنیان گذار یک استارتاپ را شروع کردم 13سال می گذرد و این دو جنبه از زندگی من همچنان در هم تنیده شده اند. هم اکنون من مادر سه نوجوان هستم که در مورد آینده شغلیشان فکر می کنند و شرکتی که به همراه برادرم کاملا به صورت دورکار اداره می شود و پررونق است.
ادامه مطلب
افراد زیادی متکی به آزمون و خطا در انجام کارها هستند، اما افراد موفق طرفدار یادگیری و استفاده از تجربیات دیگرانند.
مامی‌کا، اجتماعی از
مامان کارآفرین های موفق است...

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید