تقدیر از موسس مامی‌کا در اولین کنگره بانوان تاثیرگذار استان خراسان شمالی

کنگره بانوان تاثیر گذار استان خراسان شمالی در تاریخ 3 اسفند 1401 با هدف معرفی چهره های شاخص و ارایه الگوهای واقعی به زنان و دختران در محل سالن شهدای دولت استانداری خراسان شمالی برگزار شد.شناسایی، معرفی، حمایت و کمک به رشد ایده های زنان خراسان شمالی از دیگر اهداف برگزاری این کنگره در بجنورد بود.

در این رویداد شاخص‌های اثرگذاری در حوزه‌های جهاد تبیین، کارآفرینی و توانمندی زنان، جمعیت و سایر عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی مورد بررسی قرار گرفت.این کنگره ذیل کنگره ملی بانوان تأثیرگذار کشور، که توسط معاونت امور بانوان ریاست جمهوری و دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور برگزار شد در استان ها نیز صورت پذیرفت.

در این کنگره زنان شاخص در عرصه‌های تعیین‌شده از طریق دستگاه‌های اجرایی معرفی شده  و فرم های معرفی در اختیار تیم داوری قرار گرفت تا از بین آنان، تعدادی از زنان تأثیرگذار جهت تجلیل انتخاب شوند.

بانوان پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیز در اولین کنگره استانی بانوان تاثیر گذار خراسان شمالی توسط استاندار محترم خراسان شمالی دکتر محمد رضا حسین نژاد مورد تقدیر قرار گرفتند.


در این کنگره از طرف پارک علم و فناوری استان خراسان شمالی خانم ضحی یوسفی مدیر عامل محترم همیار مادران کارآفرین روشنا مستقر در مرکز رشد بجنورد، به عنوان مادر سه فرزند و بانوی تاثیرگذار در حوزه کسب و کارهای نوآورانه مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

استارتاپ مامی کا در سال 1399 با هدف توسعه مامان کارآفرینی اقدامات متعددی را در زمینه توسعه کسب و کار بانوان انجام داده است. این استارتاپ با برگزاری دو رویداد کارآفرینی، دو همایش در حوزه تجارت الکترونیک و برگزاری دوره های متعدد آموزش کسب و کار و مشاوره به خانم های کارآفرین توانسته نقش موثری در کمک به توسعه کارآفرینی بانوان داشته باشد تا کنون بیش از 1000 نفر از خدمات این استارتاپ استفاده کرده اند.

این استارتاپ همچنین با معرفی و منتورینگ سه بانوی کارآفرین به مسابقه بزرگ کارآفرینی میدون در شبکه سه سیما گام بلندی در راستای شناساندن ظرفیت های کارآفرینی بانوان استان در کشور برداشت که در این مسابقه دو بانوی کارآفرین به عنوان نفر برتر شناخته و معرفی شدند و سفارش های ملی و بین المللی دریافت کردند که بسیار در توسعه بازار آنان موثر بود.

خانم هایی که به این مسابقه معرفی شدند:

خانم سیده زهرا فخرنبی مدیر برند پوشاک الیاف طبیعی با رودوزی سنتی خراسان به نام ژیکال

خانم طیبه بازرگان مدیر برند فرش دستبافت و تابلو فرش یاس

خانم زینب قلیچی مدیر برند شوژن محصولات صنایع دستی با هنر پته دوزی

افراد زیادی متکی به آزمون و خطا در انجام کارها هستند، اما افراد موفق طرفدار یادگیری و استفاده از تجربیات دیگرانند.
مامی‌کا، اجتماعی از
مامان کارآفرین های موفق است...

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید